Lähetys ja Toimitus

Kun tilaussumma on alkaen €75,00, et maksa toimituskuluja. Jos tilauksesi summa on alle €75,00, toimituskulut GLS:n kautta ovat €6,99 per tilaus.

Ostoksen yhteydessä saat arvioidun toimituspäivän. Huomaa, että arvioitu toimituspäivä ei ole taattu aikaväli tilauksellesi. Arvioitu toimitusaika lasketaan automaattisesti tuotteen varastotilanteen ja pääkaupunkiseudun toimituksen perusteella. Syrjäisillä alueilla toimitusaika saattaa vaatia lisäaikaa. Deluxerie ei ole vastuussa viivästyneistä lähetyksistä syrjäisille alueille tai alueille, joilla postipalveluja tarjotaan tietyillä aikatauluilla tai osoitteilla mantereen ulkopuolella. Yrityksemme pääkonttori ja varasto sijaitsevat Hollannissa ja harjoitamme toimintaamme tästä paikasta. Meillä on varastoja myös muissa maissa. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa lähelläsi olevasta varastostamme, se hankitaan toisesta Deluxerien varastosta.

Saat vahvistuksen lähetyksestä, kun pakettisi lähtee varastoltamme, mukaan lukien seuranta-koodisi. Tämä lähetetään automaattisesti sähköpostilla oston yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kaikki lähetyksemme on vakuutettu kuljetuksen aikana. Varmista, että olet valmis vastaanottamaan toimituksen toimitushetkellä. Deluxerie ei ota vastuuta kadonneista tai varastetuista tilauksista toimituksen jälkeen. Jos tilauksesi on palautettu lähettäjälle saatavuuden vuoksi, Deluxerie varaa oikeuden veloittaa asiakkaalta toisesta yrityksestä.

Jos et ole saanut seuranta-koodia, tarkista myös roskapostilaatikkosi. Jos et tiedä seuranta-koodiasi tai jos toimituksesi tila ei ole muuttunut useaan päivään kuriirin verkkosivuilla, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme selvittääksesi asian puolestasi. Ongelmatilanteissa Deluxerie ottaa yhteyttä kuriiriin ratkaistakseen sen mahdollisimman pian.

Tarkista paketti ennen toimituksen hyväksymistä. Jos pakettisi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, kieltäydy ottamasta sitä vastaan ​​ja tee reklamaatio välittömästi kuljetusliikkeelle.