Palautuskäytäntö

Viimeisin päivitys: 15/02/2023

Deluxerie tekee kovasti töitä saavuttaakseen 100 %:n asiakastyytyväisyyden. Koska asiakkaidemme tyytyväisyys merkitsee meille paljon, olemme luoneet palautuskäytäntömme täysin asiakaslähtöiseksi, vaikka tarjoamme tuotteita hygieenisesti riskialttiissa luokissa.

Olemme tietoisia siitä, että kaikki mistä tahansa verkkokaupasta ostetut tuotteet eivät välttämättä aina vastaa odotuksiasi. Siksi, jos haluat palauttaa minkä tahansa Deluxerie-tuotteen mistä tahansa syystä, voit tehdä sen 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja jos se täyttää alla olevat palautusehtomme.

Lue tämä sivu huolellisesti, ennen kuin luot palautuspyynnön Deluxerie-palautusportaalin kautta.

Palautusehdot

Varmista, että tuote/tuotteet, jonka/jotka haluat palauttaa, täyttävät alla mainitut palautusehdot. Palautuspyyntöjä tuotteista, jotka eivät täytä mainittuja ehtoja, ei voida hyväksyä. Jos palautuspyyntösi mukaisesti lähetetään palautettavaksi tuotteita, jotka eivät täytä ehtojamme, haluamme huomauttaa, että nämä tuotteet lähetetään takaisin osoitteeseesi ilman toimenpiteitä.

  • Palautettavaksi pyydetty tuote ei saa olla tuote, joka on suorassa kosketuksessa sukupuolielinten alueeseen sen rakenteen vuoksi käytön aikana. Palautuspyyntöjä tuotteista, jotka eivät täytä tätä ehtoa, ei voida hyväksyä hygienia- ja terveysriskien vuoksi. (Esimerkiksi sellaiset tuotteet kuin alushousut, pikkuhousut, stringit, bodyt, catsuitit, sukkahousut jne. ovat käytön aikana suorassa kosketuksessa sukupuolielinten alueeseen.)
  • Jos palautettavan tuotteen pakkaukseen on kiinnitetty hygieniasinetti, sinetti ei saa olla repeytynyt. Palautuspyyntöjä tuotteista, joiden hygieniasinetti on revennyt, ei voida hyväksyä.
  • Palautettavaksi pyydettyä tuotetta ei saa olla pesty mistään syystä (ei pesukoneessa eikä käsin). Palautuspyyntöjä tuotteista, jotka on todettu pestyiksi, ei voida hyväksyä.
  • Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Palautuspyyntöjä tuotteista, joissa on käyttöjälkiä, ei voida hyväksyä.
  • Palautettava tuote on palautettava alkuperäisessä muodossaan ja kaikkine osineen. Palautuspyyntöjä tuotteista, joista puuttuu osia, ei voida hyväksyä.
  • Jos laadit palautuspyynnön kaikista tilauksesi tuotteista, sinun on lähetettävä myös sinulle erikseen lähetetty lahjatuote takaisin. Jos lahjatuotteita ei palauteta, sen arvo vähennetään palautussummasta. (Vähennyksen summa voi vaihdella sinulle lähetetyn lahjatuotteen hinnan mukaan).

Palautusmenetelmät

Deluxeriassa on erilaisia palautusmenetelmiä asiakkaidemme tarpeiden ja vaatimusten mukaan. Kun luot palautuspyyntöäsi, voit valita yhden kolmesta alla olevasta palautusmenetelmästä.

  • Myymäläluotto / kuponki
    Kun luot palautuspyyntöä, jos valitset palautustavaksi myymälähyvityksen, palautuslähetys on maksuton. Deluxerie Store Credit hyvitetään Deluxerie-tilillesi sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palauttamasi tuotteen tai tuotteet. Voit käyttää Deluxerie Store Creditiä minkä tahansa tuotteen ostamiseen milloin tahansa verkkokaupastamme.
  • Tuotteen vaihto
    Jos haluat vaihtaa Deluxerien kautta ostamasi tuotteen toiseen kokoon tai täysin eri tuotteeseen, sinun on valittava palautusmenetelmäksi “Tuotteen vaihto” luodessasi palautuspyyntöä. Tällä menetelmällä luotujen pyyntöjen palautuskulut kuuluvat asiakkaillemme.
  • Palautus
    Jos Deluxerien kautta ostamasi tuote on edellä mainittujen palautusehtojen mukainen, sinun on valittava palautusmenetelmäksi “Palautus” palautuspyynnössäsi. Tällä menetelmällä luotujen pyyntöjen osalta palautuksen postikulut kuuluvat asiakkaillemme.

Muut ehdot ja tärkeät tiedot

  • Tilauksen voi peruuttaa vain, jos tilausta ei ole vielä lähetetty tai se ei ole valmis lähetettäväksi (näet tilauksesi tilan kirjautumalla tilillesi). Tilausta ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun se on lähetetty. Jos teet peruutuspyynnön sen jälkeen, kun tilauksesi on lähetetty, sinun on noudatettava tällä sivulla ilmoitettuja ohjeita, sillä palautusehtomme ovat voimassa.
  • Jos ostamasi tuote/tuotteet ovat saapuneet sinulle viallisena tai virheellisenä, ota ensin yhteyttä Deluxerie-asiakaspalveluun.
  • Koska palautuspyyntösi käsitellään verkossa antamiesi tietojen perusteella, lähetä pyyntösi huolellisesti. Palautuspakettiin sisältyviä käsinkirjoitettuja muistiinpanoja ei oteta huomioon.
  • Pakkaa tuotteesi turvallisesti ja tukevasti ennen niiden lähettämistä.
  • Palautuspyyntösi käsittely ja loppuunsaattaminen voi kestää jopa 14 päivää siitä, kun palautuspakettisi on saapunut meille.
  • Jos olet luonut palautuspyynnön palautusmenetelmällä, palautus maksetaan sille maksutavalle, jota käytit ostoksessasi.
  • Hyvityksen näkyminen pankkitililläsi tai luottokortillasi voi kestää pankistasi tai luottokortin tarjoajasta riippuen jopa 10 arkipäivää palautuspyynnön vahvistamisesta.
  • Jos olet maksanut toimituskulut tilauksen yhteydessä, tätä summaa ei palauteta.
  • Kauppasaldolla tai Deluxerie-pisteillä tehtyjen tilausten palautukset suoritetaan samalla tavalla. Kaupan krediittejä tai Deluxerie-pisteitä ei voi muuttaa rahaksi eikä siirtää toiselle käyttäjälle.

Älä epäröi ottaa yhteyttä Deluxerien asiakaspalveluun, jos tarvitset apua.

Sähköposti: [email protected]
WhatsApp: +45 31 85 01 99

Pääset Deluxerie-palautusportaaliin klikkaamalla tästä luodaksesi palautuspyynnön.